  • Data: 2003-02-21 15:15:46
    Temat: Re: Policjant i jego uprawnienia
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

    > Wg ich wskazania o 19 km/h
    > Ale jak wspomniałem w pierwszym poście to obok mnie sąsiednim pasem ruchu
    > jechał (wyprzedzał mnie) pojazd i najprawdopodobniej to był jego pomiar.

    mi stwierdzili ze przekroczylam o 31 km:-(
    a nie moglam bo jechalam 100 - i co?
    zaproponowali - pisalam o tym
    i nic
    po prostu zaplacilam i mam to juz gdzies - a te matoly - mam nadzieje ze sie
    udlawia albo ich wywala za cos innego z pracy i innej nie znajda

    najlepsze bylo - ze oni slyszeli "tylko ryk silnika":->
    naprawde nie jechalam kamazem:-)

    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf