eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ?? › Re: Policja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ??
  • Data: 2006-01-26 13:50:40
    Temat: Re: Policja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ??
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a ja mysle ze nie traci, po prostu nie zarobi.

    na jedno wychodzi

    >Jak uzyje linucha to tez na tym straci bo nie kupilem windows?

    no tu juz za daleko idzieesz,on nie uzywal linuxa a windowsa. Skoro uzywal
    to najwidoczniej potrzebowal a wowczs gdyby nie mial jak ukrasc to bylby
    zmuszony do kupna. Wiec jest strata.

    > kiedy ostatni raz cos zglaszales?

    nie mam takiej potrzeby. Sugerujesz ze nie przyjma zgloszenia? W taki
    przypadku zada sie uzasadneinai na pismie i idzie do wojewodzkiej, pozniej
    ewentualni
    wyzej.

    P.