eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ?? › Re: Policja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ??
  • Data: 2006-01-26 21:58:24
    Temat: Re: Policja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ??
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:43d944be$1@news.home.net.pl...
    > Czytalem ten post ale to nie ja.Tyle ze on mial cos tam pedofilskiego
    > chyba....
    >
    > Ja tez mam tresci poronograficzne(nie pedofilskie), a co to nie legalne:)?

    a kto z samcow nie ma ? :-) jak najbardziej legalne, nie doprecyzowalem
    ...z tresciami p. z udzialem osob ponizej 15 lat. (gdzie zaznaczyl ze na
    jednym zdjeciu widac ewidentnie ze dziewczyna ma malo lat, pozniej twoerdzil
    ze tych zdjec bylo duzo wiecej, a wczoraj czy przedwczoraj zaczal twoerdzic
    ze roznicy prawie nie widac, i to mu powiedzial adwokat ktory wczesniej
    twierdzil iz fakt zmiany numeracji danego pzrestepstwa swiadczy o tym ze nie
    moga go ukarac)

    P.