eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ?? › Re: Policja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ??
  • Data: 2006-01-27 12:39:52
    Temat: Re: Policja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ??
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma) szukaj wiadomości tego autora

    > na jedno wychodzi
    no widzisz, nie do konca. Jak ci cos fizycznie ukradne, to fizycznie jestes zubozony
    o.. np. samochod. Jak sie skopiuje plik, to ty fizycznie nie tracisz tego pliku, po
    prostu nie masz nic za to.
    Aby bylo smieszniej, popieram calkowity brak piractwa, ale nie w sytuacji monopoli. Z
    checia zaplace za plyte, ale nie za takie koszmarne ceny. Nieuzasadnione. Mozna robic
    to duzo taniej, a pazernosc producentow na razie nie zna granic.

    > no tu juz za daleko idzieesz,on nie uzywal linuxa a windowsa. Skoro
    > uzywal
    > to najwidoczniej potrzebowal a wowczs gdyby nie mial jak ukrasc to bylby
    > zmuszony do kupna. Wiec jest strata.
    jak by rzeczywiscie byl zmuszony do kupna powaznie zastanowilby sie nad alternatywnym
    rozwiazaniem.

    > nie mam takiej potrzeby. Sugerujesz ze nie przyjma zgloszenia? W taki
    > przypadku zada sie uzasadneinai na pismie i idzie do wojewodzkiej,
    > pozniej
    > ewentualni
    > wyzej.
    policja jest jedna z tych instytucji z ktora juz mi sie nie chce walczyc. Naprawde, w
    duzej czesci przypadkow kawaly o milicjantach maja podstawe. Nie wspomne o
    "zyczliwosci".

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Harry Potter i Książę Półkrwi
    NIEZIEMSKI KONKURS i czarodziejskie gadżety!
    http://klik.wp.pl/?adr=www.harrypotter.wp.pl&sid=645