eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ?? › Re: Policja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ??
  • Data: 2006-01-26 16:15:34
    Temat: Re: Policja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ??
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/26/2006 11:34 AM, Przemek R... wrote:

    > komputer sluzyl do poplenienia przestepstwa - nabycia oprogramowania,
    > kupienia filmow, bezzasadne bylo by zabranie monitora

    Bez monitora nic nie kupi/ukradnie bo nic nie zobaczy. Bez dysku nie
    odpali systemu (no chyba że jakaś bootowalna dyskietka) a tym bardziej
    nic nie ściągnie. Jednakże zabieranie komputera w całości to debilizm.
    Sam dysk wystarczy - wszak to na nim jest nielegalne oprogramowanie i
    sam w sobie może stanowić dowód bez całej reszty komputera.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor