eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ?? › Re: Policja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ??
  • Data: 2006-01-26 13:27:49
    Temat: Re: Policja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ??
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma) szukaj wiadomości tego autora

    > przeciez ukradles, jestes przestepca, rozne sa formy kradziezy, myslisz
    > ze
    > widnows zostal wyczarowany, myslisz ze nikt nie traci na tym
    > ze za darmo jego produktu uzywasz?
    a ja mysle ze nie traci, po prostu nie zarobi. Jak uzyje linucha to tez na tym straci
    bo nie kupilem windows?
    Cieszmy sie ze mamy piratow, bo bez piractwa to jedna plytka CD kosztowalaby 200
    zl... a tak cos jeszcze sciaga w kierunku ziemi monopolistow.

    > dalej
    >
    > jak ja nienawidze takich tekstow, kazdego te same prawo obowiazuje,
    > jezlei
    > potrafisz komus duzemu udowodnic
    > przestepstwo to wystraczy to zglosic na najblizszym post. policji.
    kiedy ostatni raz cos zglaszales?

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    REVOLVER - najnowsze dzieło Guya Richie'go dostępny
    tylko w dobrych sklepach i wypożyczalniach
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.p
    l%2Fas%2Frevolver.html&sid=640