  • Data: 2019-07-05 21:51:28
    Temat: Re: Policja pomaga cd.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.07.2019 o 13:11, J.F. pisze:

    > Ale trzeba uwazac na ulicy, bo podejdzie ktos, powie ze tam lezy i jest
    > problem :-)

    Dlatego trzeba znać swoje prawa - zdechak znaleziony należy do znalazcy,
    a próby podrzucenia go wykwalifikowanemu personelowi, przeszkolonemu w
    zakresie udzielania pomocy są nieetyczne i zasługujące na potępienie;)

    > Czyzby wczesniej jakos zawiedli ?

    No Robert z tej samej komendy wyłuszczał, że nie należy zbyt pochopnie
    udzielać pierwszej pomocy, bo można ratowanemu zaszkodzić. AED...

    > Ale i tak ciekawe - policjant po zdarzeniu pochwalil sie na
    > komisariacie, czy rzecznik/BP sam wyszukal "bohatera" :-)
    >
    > A wyszlo ... jak zwykle ? :-)

    Ciekawy jestem ile to artykułów ocieplających wizerunek kulsonów jest w
    rzeczywistości z dupy wzięty.

    --
    Shrek