    From: "MAX" <max_kr(no-spam)@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polakina
    Date: Sat, 2 Mar 2002 16:15:16 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@as.zetosa.com.pl

    <k...@c...pl> wrote in message
    news:5ea0.000006d6.3c80d0fc@newsgate.onet.pl...
> [...]
    przyslanych
    > dokumentach !!!. Po podaniu jej wszystkich nazwisk, kobieta stwierdzila,
    ze
    > dokumenty sa sfalszowane i moja babcia zostanie pociagnieta do
    > odpowiedzialnosci... Babcia, jako nieuswiadomiona w zawilosciach naszego
    prawa
    > o malo nie zeszla na zawal... Zastanawiam sie czy kolejnym krokiem nie
    bedzie
    > proba wyludzenia od babci pieniedzy za "zlamanie prawa" :)
    >

    > Teraz kilka pytan:
    > Czy jest jeszcze ktos kto doswiadczyl podobnej sytuacji ?

    Będą straszyć sądami, policją, prokuratorem itp. A tak na prawdę mogą tylko
    pisać. Zgodnie z prawem nic nie mogą zrobić. Kolejny sposób na nabicie w
    butelkę nieznającego prawa konsumenta.

    > Czy istnieje jakas metoda "dokopania" gosciom ? :)

    Tym dokopiesz, a będą do Ciebie pisać inni. Możesz się do nich zwrócić z
    żądaniem usunięcia danych adresowych z ich baz danych (listem poleconym). To
    powinno wystarczyć.

    MAX