  • Data: 2004-07-05 10:13:34
    Temat: Re: Pobicie...
    Od: "chenjera imbwa" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co mam robic... Jest jeszcze jeden czlowiek ktory ta sytuacje widzial i
    > potwierdza moja (prawdziwa) wersje, ale nie chce zeznawac...
    Jeśli o tym, iż jest inna osoba, skłonna by się przyznać do pobicia pomimo iż
    tego nie zrobiła, wiesz od sprawcy z rozmowy telefonicznej, to zgłoś tę
    rozmowę na policji.

    Powinieneś przekonać świadka, niekoniecznie mu grozić, żeby zeznawał zgodnie z
    prawdą i się nie bał. W sumie świadek nie ma prawa odmówić zeznań a odmówić
    odpowiedzi może jedynie gdy narazi go to na odpowiedzialność karną,
    karno-skarbową itd.