    From: "Adas" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pobicie...
    Date: Thu, 26 Jun 2003 08:56:35 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@host-251-147.zamosc.mm.pl

    Użytkownik "OSIEK" <o...@m...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:bdd1v8$afr$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > Sprawa wyglada tak: dostalem w ryjek na imprezie od kolesia, tylko za to
    ze
    > poczestowalem panienke (podobno jego) piwkiem no i niestety stracilem
    zabek.
    > Mam odnosnie tego faktu pare pytanek:
    > - kiedy najpozniej moge sie wybrac na policje i zalozyc sprawe, no i ile
    > takie cos sie moze ciagnac
    > - czy duzo znaczacy jest fakt ze policja po zajsciu wykryla troszke
    promili
    > - ile tak rozsadnie moglbym sobie zazyczyc pieniazkow
> [...]

    Byłem pobity , miałem złamany nos i wybite 2 zęby. 3 sprawców już mi płaci
    (maja mi zapłacić 7000 zł) a z jednym jeszcze się sądzę. Ale wydoję
    chu....na jakiś przynajmniej 1000zł. Najważniejszy papier na kolesia to
    obdukcja, możesz też pójść do stomatologa żeby Ci wypisał zaświadczenie o
    ubytku itp, że ząb był zdrowy, i co najważniejsze nie mów że był leczony,
    tylko zdrowy. To duża różnica. I tak jak tu już ktoś pisał 157 KK.A świadek
    to może być ten gość co mu opowiedziałeś historię, i który rozpoznał sprawcę
    twego upodlenia, obiekt Twojej zemsty. Także kolesia da się wydoić.. Życzę
    powodzenia. W razie czego służę pomocą. Nawet sam pisałem pozew o zapłatę
    (oczywiścię z pomoca kilku osób z grupy p.s.p) więc wiem co i jak.