  • Data: 2008-01-23 13:11:03
    Temat: Re: Platforma tonie
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TK" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fn6oop$pl2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Też słyszałem na ten temat co nieco szanowny Panie. Ale trzeba poznawać
    > ludzi po czynach.
    > Gdy PIS było u władzy miałem jeszcze nadzieję teraz już żadnej.
    >
    > Poza tym nie sądzę aby PIS weszło kiedykolwiek w koalicję z PO.
    > PIS moim zdaniem reprezentuje narodowy nurt polskiej polityki, natomiast
    > PO nurt taki, że "co by tu zrobic aby zarobić, grunt do dobry geszeft".
    > Co Pan na to?

    Raz jeszcze ci mowie, ze nie ma roznicy miedzy PiS i PO!
    Roznice sa sztuczne, zrobione bys miedzy innymi TY sadzil, ze jedno to
    lewica a drugie prawica (wybrac sam sobie mozesz kto bedzie kim). Po
    katastrofie AWS-UW (UW znikla, AWS tez, z partii tworzacych AWS poucieklai
    ludzie do nowej PO oraz nowego PiS inaczej przepadli by w odchlan...) A
    teraz pomysl sam, od 19 lat (nieomal) masz te same zlodziejskie mordy w
    sejmie/rzadzie i czy przez 19 lat cokolwiek zmienili na lepsze? Czy dzialali
    dla dobra Polski?
    Na to sobie odpowiedz.
    Przez 19 lat w semiej tylko przez 6 lat byla nowa partia calkowicie nie
    zwiazana z okraglostolowymi ustaleniami to ta buraczana samoobrona, ktora
    pieknie, wrecz klasycznie zniszczono politycznie. Teraz masz wybor PiS czy
    PO... teraz PO na nastepnych wyborah PiS odzyska poparcie, potem znow PO. To
    sie nazywa polaryzacjia sceny politycznej, najgorsza rzecz w demokracji, bo
    tak naprawde nie ma demokracji...