  • Data: 2003-07-21 14:28:43
    Temat: Re: Pijany na... koniu?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 13 Jul 2003 17:54:31 GMT, SzerszeN wrote:

    >ale podobno jak sie pochwalisz w takiej sytuacji ze masz prawko to moga ci
    >zabrac, nie wiem ile w tym prawdy, ale slyszalem to juz kilka razy

    Art. 87.
    § 1. Kto, znajdujac sie w stanie po uzyciu alkoholu lub podobnie
    dzialajacego środka, prowadzi pojazd mechaniczny w ruchu ladowym,
    wodnym lub powietrznym, podlega karze aresztu albo grzywny nie nizszej
    niz 50 zlotych.

    § 2. Kto, znajdujac sie w stanie po uzyciu alkoholu lub podobnie
    dzialajacego środka, prowadzi na drodze publicznej lub w strefie
    zamieszkania inny pojazd ni okreslony w § 1,
    podlega karze aresztu do 14 dni albo grzywny.

    § 3. W razie popelnienia wykroczenia okreslonego w § 1 lub 2 orzeka
    sie zakaz prowadzenia pojazdów.

    Wiec w zasadzie to obowiazkowo.
    Ba - radze uwazac na swoje prawko plywajac po pijaku, bo tez mozna
    przypadkiem podpasc pod jakas kombinacje warunkow ..

    J.