  • Data: 2004-05-28 17:16:30
    Temat: Re: PYTANIE
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    : Witam.Dzisiaj byłem na poczcie i wysyłałem paczke.Pani na poczcie
    : powiedziała,że mam napisać na odwrocie tego "kwitu" z poczty co
    : wysyłam.Zdziwiłem się lekko i zapytałem od kiedy to się pisze co
    wysyłam-to
    : pani odpowiedziała ze od tygodnia.Wie ktoś o co tu chodzi i jak się ma do
    : tego "nasze" polskie prawo?
    : PS jak ja napisze co wysyłam to czyż nie jest to większe pole do popisu
    dla
    : złodziei którzy przecież pracują także na poczcie i czyż nie będą też
    : częściej paki ginąć?

    jak dla mnie......
    latwiej przeczytac nic potrzasac :))

    P.