  • Data: 2013-11-04 20:24:50
    Temat: Re: PRZEDSĄDOWE WEZWANIE DO ZAPŁATY Od: Plikostrada ???
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Poniżej zamieszczam cytat ze swego poprzedniego posta z czerwca kiedy naszło mnie
    takie właśnie elektroniczne wezwanie.

    Obecnie znów doręczono (moim rodzicom emerytom) analogiczne wezwanie lecz tym razem w
    formie tradycyjnego listu papierowego.

    Zmieniła się tylko kwota powiększona o odsetki oraz o pośrednictwo firmy Smart Tech
    Connect Ltd. Przysłali list wraz blankietem z numerem ich konta bankowego do
    wypełnienia i zapłaty na poczcie.
    Jak poprzednio straszą natychmiastowym przekazaniem sprawy do sądu w przypadku nie
    zapłacenia (lecz tym razem) w ciągu tygodnia.

    Moi rodzice bardzo denerwują się i gdyby nie moje spokojne komentarze to pewnie zaraz
    polecieliby na pocztę od razu zapłacić tę kwotę (razem sto złotych) bez żadnego
    szemrania.

    Prawdopodobnie właśnie takowy zamysł ma ta cała spółka z DUBAJu i wiele innych
    emerytów pozapłacało im dla świętego spokoju - o ile te roszczenia rzeczywiście nie
    mają żadnej mocy prawnej... ale czy na pewno?
    Proszę o Wasze opinie.

    > On Wednesday, June 26, 2013 1:49:24 PM UTC+2, t...@g...com wrote:
    > Takie coś dzisiaj znajduję w swojej skrzynce pocztowej (jak poniżej).
    > Proszę powiedzcie co z czymś takim robić?
    >
    > P.S. Jakoś pomimo potężnego wytężania umysłu nie przypominam sobie faktu
    wypełniania przeze mnie czegokolwiek na początku tego roku...

    > ------------CYTAT-------------
    >
    > (adres b...@o...pl zmieniony)
    >
    > ---------CYTAT-PONIŻEJ--------
    >

    > Szanowna Pani,
    >
    > Pomimo otrzymania dwóch wezwań do zapłaty do dnia dzisiejszego nie uiściła Pani
    zaległej opłaty abonamentowej za udostępniony Pakiet Podstawowy usługi Plikostrada,
    którą zamówiła Pani w dniu 19.02.2013 przy użyciu adresu email b...@o...pl

    > W związku z powyższym informujemy o konieczności przekazania sprawy Pani zadłużenia
    na drogę postępowania sądowego. Reprezentująca spółkę Smart Tech Connect Ltd.
    kancelaria prawna specjalizująca się w dochodzeniu roszczeń z konsumenckich umów
    elektronicznych, przygotuje i wniesie przeciwko Pani pozew w przedmiocie wydania
    sądowego nakazu zapłaty.

    > W przypadku podania w trakcie zamawiania usługi fałszywych danych osobowych,
    kancelaria prawna złoży oficjalne zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa oszustwa z
    art. 286 kodeksu karnego, zagrożonego karą pozbawienia wolności od 6 miesięcy do 8
    lat. Organy ścigania prowadzące dochodzenie ustalą dane osobowe abonenta adresu email
    b...@o...pl na podstawie informacji uzyskanych od dostawcy usługi poczty
    elektronicznej oraz dostawcy Internetu ISP dla zabezpieczonych adresów IP.
    Przypominamy, iż w takim wypadku oprócz konsekwencji karnych, zgodnie z § 5. ust. 5.
    zaakceptowanego przez Panią regulaminu usługi, będzie Pani dodatkowo zobowiązana do
    uiszczenia kary umownej w wysokości 200 zł oraz powstałych kosztów sądowych i
    windykacyjnych.

    > Niniejszym wyznaczamy Pani ostateczny termin na dobrowolną spłatę zadłużenia
    wynoszący 3 dni robocze od dnia otrzymania tej wiadomości. W przypadku bezskutecznego
    upływu wyznaczonego terminu sprawa zostanie procedowana w trybie natychmiastowym, a
    jej polubowne załatwienie nie będzie już dłużej możliwe.

    > Zaległą opłatę abonamentową należy uiścić przelewem bankowym lub dokonując wpłaty
    na poczcie, używając poniższych danych: