  • Data: 2020-10-12 17:44:17
    Temat: Re: POLSAT NEWS pytania redaktorów koronawirus
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.10.2020 o 15:07, A. Filip pisze:

    > A ja myślałem że jest coś takiego jak nie traktowanie przepisów
    > (epidemiologicznych) jak kpiny nie do wyegzekwowania.

    To może trza je układać, tak żeby nie były kpiną?

    > IMHO Mamy
    > epidemie choroby wystarczająco zabójczej by normalne podejście do
    > tego co "może/powinno przejść" zostało *nieco* przesunięte.

    Absolutnie nie! Jeśli władza wprowadza rowiązania skutkujące możliwością
    popełnienia kurewstwa, to oznacza to że to kurewstwo zostanie popełnione.

    > Jak (chyba) powiedział jeden z sędziów SCOTUS: Konstytucja to nie pakt
    > samobójczy, wypada stosować trochę zdrowego rozsądku w jej interpretacji.

    Sorry gregory - i kto ma ten rozsądek stosować? Kulsony - bez jaj -
    przeciętny kulson jest poniżej średniej IQ na stanowiskach
    niefizycznych. Innego raczej na ulicy nie spotkasz. Ziobrosędzia,
    zerokratura? Noł wej. Przecież kulsony i ziobrokratura są na tej grupie
    zaprzeczeniem zrdowego rozsądku. Sędziowe niewiele wyżej - a nawet jakby
    byli to w dupie mam pańtwo gdzie systemowo przed sądem muszę udowadniać
    że nie jestem wielbłądem.

    > Zaś to że "nie wszyscy" się zgadzają na to gdzie (obecnie) leży granica
    > tego co epidemia Covid-19 (prawnie) usprawiedliwia "na (długawą) chwilę"
    > to IMHO zdrowe i normalne dopóki nie przegną pały w dowolną stronę.

    Pała już dawno została przegięta nocnymi ustawami antykowidowymi nie
    mającymi nic wspólnego z kowidem.

    > Jak dla mnie takie "początkowe sprawdzanie po zameldowaniu" może a nawet
    > powinno przejść (bez zachwytu) *przy ponad 70 zgonach dziennie* .

    Bzdura - nawet zakładając twoją głupią logikę, że mamy w dupie zasady,
    to akurat wspólne podróżowanie samochodem jest statystycznie bardzo mało
    istotne. Statystycznie w samochodzie jest 1,3 osoby, co oznacza że dwie
    są w co czwartym samochodzie. Z tego w jakiś 90% rzeczywiście mieszkają
    razem. Ogólnie ten wektor zagrożenia ma się nijak do na przykład
    zakładów pracy czy szkół. Jest to tak istotne jak sławny zakaz wejścia
    do lasu. Można się rozejść.

    --
    Shrek