  • 1. Data: 2020-10-10 09:24:17
    Temat: POLSAT NEWS pytania redaktorów koronawirus
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    Pani aspirant z Komendy Głównej policji powiedziała, ze policjant ma
    prawo, a nawet obowiązek sprawdzić, czy kierowca pasażerowie samochodu
    są z jednego gospodarstwa domowego czy różnych. Chodzi tu o to, ze jesli
    z jednego gospodarstwa, to maski nie trzeba mieć w samochodzie, jesli z
    różnych to maski obowiązkowe.

    https://www.domiporta.pl/poradnik/7,126866,26054389,
    40-procent-doroslych-polakow-mieszka-z-rodzicami-to-
    kwestia.html

    40 procent dorosłych Polaków mieszka z rodzicami. Jesteśmy w ogonie UE

    Tu gdzie mieszkam, duzo osob dorosłych mieszka z rodzicami, w blokach
    mieszkają w mieszkaniach powyżej 80 metrów, w domach powyżej 300 metrów
    prawie zawsze.

  • 2. Data: 2020-10-10 10:28:21
    Temat: Re: POLSAT NEWS pytania redaktorów koronawirus
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-10 o 09:24, Henryk Hajdan pisze:

> [...]
    > są z jednego gospodarstwa domowego czy różnych. Chodzi tu o to, ze jesli
    > z jednego gospodarstwa, to maski nie trzeba mieć w samochodzie, jesli z

    A powiedziała jak chce to zrobić?
    Aresztuje prewencyjnie jadących i przez dwie doby przepyta sąsiadów?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-10-10 14:02:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.10.2020 o 10:28, RadoslawF pisze:

    > A powiedziała jak chce to zrobić?

    Normalnie - paralizatorem przesłucha - z akumulatorem na jajach jeszcze
    nikt nie kłamał.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-10-10 14:11:17
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Normalnie - paralizatorem przesłucha - z akumulatorem na jajach
    > jeszcze nikt nie kłamał.

    Zapewne sprawdzą adresy zameldowania a jak się nie zgadza to niech
    ukarany odkręca po sądach.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2020-10-10 14:28:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.10.2020 o 14:11, A. Filip pisze:

    > Zapewne sprawdzą adresy zameldowania a jak się nie zgadza to niech
    > ukarany odkręca po sądach.

    A myślałem, że jest coś takiego jak domniemanie niewinności.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2020-10-10 15:07:50
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A myślałem, że jest coś takiego jak domniemanie niewinności.

    A ja myślałem że jest coś takiego jak nie traktowanie przepisów
    (epidemiologicznych) jak kpiny nie do wyegzekwowania. IMHO Mamy
    epidemie choroby wystarczająco zabójczej by normalne podejście do
    tego co "może/powinno przejść" zostało *nieco* przesunięte.

    Jak (chyba) powiedział jeden z sędziów SCOTUS: Konstytucja to nie pakt
    samobójczy, wypada stosować trochę zdrowego rozsądku w jej interpretacji.
    Zaś jeden kanclerz niemiec skutecznie zwalczył zagrożenie "komunistycznym
    spiskiem" tyle że z zabiciem demokracji i normalnego/przyzwoitego prawa.
    [ Tego kanclerza niemcy nie zasługują na pisanie z dużej litery]

    Zaś to że "nie wszyscy" się zgadzają na to gdzie (obecnie) leży granica
    tego co epidemia Covid-19 (prawnie) usprawiedliwia "na (długawą) chwilę"
    to IMHO zdrowe i normalne dopóki nie przegną pały w dowolną stronę.
    Jak dla mnie takie "początkowe sprawdzanie po zameldowaniu" może a nawet
    powinno przejść (bez zachwytu) *przy ponad 70 zgonach dziennie* .

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2020-10-10 15:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Zapewne sprawdzą adresy zameldowania a jak się nie zgadza to niech
    > ukarany odkręca po sądach.

    Serio? To by oznaczało ze juz oficnalnie mamy panstwo policyjne...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 8. Data: 2020-10-12 08:45:59
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.10.2020 A. Filip <a...@p...pl> napisał/a:

> [...]
    > epidemie choroby wystarczająco zabójczej by normalne podejście do
    > tego co "może/powinno przejść" zostało *nieco* przesunięte.

    Konstytucja przewiduje prawne ramy do wprowadzenia nawet
    ostrzejszego reżimu sanitarnego. Nie należy sobie wycierać
    gęby epidemią (ani zagrożeniem terrorystycznym, ani pedofilami)
    w celu zaprowadzenia totalitaryzmu. Nic więcej.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 9. Data: 2020-10-12 11:51:59
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Budzik pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Serio? To by oznaczało ze juz oficnalnie mamy panstwo policyjne...

    Kiedyś, w czasach zamierzchłych, co to poniektórzy wspominają z łezką w
    oku, istniała w przestrzeni publicznej taka definicja:

    "Państwo, w którym policjant zarabia więcej od nauczyciela jest państwem
    policyjnym"

    I od tamtych czasów niewiele się zmieniło...

  • 10. Data: 2020-10-12 14:07:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-10 o 09:24, Henryk Hajdan pisze:
    > Jesteśmy w ogonie UE

    OT ale co to znaczy w ogonie UE?