  • Data: 2006-09-30 10:08:46
    Temat: Re: PKP i sad...
    Od: Bungo <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ugryz napisał(a):
    > witajcie!
    >
    > jechalem sobie w styczniu pociagiem z domu do szkoly. jako ze pociag rano
    > jest zawsze przeladowany wsiadlem do 2 drzwi liczac od czola pociagu - w
    > przedsionku nr 1 nawet miejsca nie bylo zeby noge postawic. nie posiadalem
    > biletu, wiec liczylem ze konduktor sie przepcha (albo i nie) i wypisze mi
    > bilet - moja stacja nie posiada kas. niestety nie przyszedl, zamiast niego
    > pojawili sie kontrolerzy, ktorzy bez rozmowy mnie spisali. przecisnelismy
    > sie do przedzialu sluzbowego i tam mi wypisali mandat.
> [...]

    trzeba bylo wyslac odwolanie do przewoznika.
    Jesli nie wniesiesz sprzeciwu wobec wyroku nakazowego, to pkp moze
    pobiec do komornika..
    Argumenty, ktore moglbys podniesc w sprzeciwie raczej nie zostana
    uwzglednione przez sad, bo podstawowe pytanie brzmi: dlaczego nie
    reklamowales u przewoznika.
    Nie korzystaj z porad firmy windykacyjnej, ktora sciaga Twoj dlug...

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)