  • Data: 2022-07-14 15:43:59
    Temat: Re: Oszust nie weźmie kredytu
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 14 lipca 2022 o 15:03:49 UTC+2 dantes napisał(a):

    > Z tymi ułamkami to pojechałeś...
    > Chodzi o to, że z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością
    > w książce "dla nauczyciela" nie było podpowiedzi (rozwiązania)
    > i pani nauczycielka nie potrafiła wyjaśnić uczniom tego, że
    > do różnicy ww. numerów stron należy dodać jeszcze 1 (1+97-92=6).

    Mundrzysz się niczym nauczyciel z podstawówki po rodzicach z podstawowym
    wykształceniem
    (inna sprawa, że rzeczywiście większość nauczycieli z podstawówki ma poważne problemy
    nie tylko z zadaniami na poziomie maturalnym - i to nie tylko z "nie swoich", ale i
    "ze swojego"
    "przedmiotu" - a przecież teraz KAŻDY nauczyciel musi mieć WYŻSZE wykształcenie,
    inaczej out - i to już od dobrych 10 lat - ale i na poziomie "egzaminu 8-klasisty").

    A te ułamki mają głęboki sens życiowy.
    Vide wypisy u notariusza - płatne od "strony" (6zł+VAT teraz czy więcej?).
    Gdyby nie zapis - chyba w KC - że za "stronę" uważa się tylko taką, która ma
    minimum 25 wierszy tekstu, to chybaby pisali te akty taką czcionką, że na
    każdej stronie byłaby jedna litera.
    I tak jest dobrze, że jednak na stronie jest więcej niż 25 wyrazów (po jednym w
    wierszu,
    jakby ktoś nie skumał ;)

    Swoją drogą ostatnio skanowałem akty z lat 1979-80 wypisywane na maszynie.
    Jeden z nich miał 18 pełnych stron tekstu...