  • Date: Wed, 23 Dec 2009 23:02:03 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszuści...???

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Ja dam se jaja uciąć, że przez chwilę było 16X ... bez powodu bym się od
    > 2kołowców tak nie odciął, tym bardziej, że po kilku bajzlach na
    > Wyścigach prawie złapałem bakcyla.

    Pozostanę mocno sceptyczny - ani te 160 pomiędzy samochodami realne, ani
    potrzebne do uzyskania takiego czasu.

    [ciach]

    > Też nie wierzyłem. CBR 600 (jeśli dobrze pamiętam miłość kolegi) ma
    > wyświetlacz z *olbrzymich ciekłokrystalicznych literek*. Będąc totalnym

    Tego typu LCD mają to do siebie, że oglądane pod kątem innym niż
    "jedynie słuszny" nie są wiarygodne - zaczernienia sekcji pojawiają się
    tam, gdzie ich nie powinno być i dobrze, że nie zobaczyłeś 888km/h ;)

    [ciach]

    "Nie sprzedam - i co mi zrobisz?" ;->