  • Data: 2006-12-08 00:36:45
    Temat: Re: Oszukany przez DHL
    Od: "wodzo" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paszczak" <s...@h...pl> wrote in message
    news:elabfc$3o3$2@jaszczomp.tahoe.pl...
    > A kurier widział, jak wkładałeś dysk do paczki i ją zaklejałeś? Jest
    > pewny, że nie wysłałeś pustej? Raczej nie. Jak coś wysyłam, to kurierzy
    > nie zaglądają do paczek - piszą 'elektronika', bo tak im opisuję
    > zawartość.
    >
    > P.

    Kurier zobaczywszy dysk poszedl po kopertę. Wrócił, zapakował przy mnie dysk
    i opisał list nadawczy. To powinienem mu robic zdjecia jak pobiera przesylkę
    i rejestrowac cały procs pakowania? List nadawczy z opisem nic nie znaczy?
    Kto o zdrowych zmysłach wysyłał by pustą paczkę za kilkanaście złotych?

    W.Konarski