    From: "Futrzak" <n...@a...umcs.lublin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oprogramowanie pirackie
    Date: Mon, 28 Oct 2002 11:25:22 +0100

    > komisu
    > momencie

    > Ale to nei jest rozwiazanie ktorego oczekiwal Jendrek.
    > IMHO to skoro komis nie ponosi odpowiedzialnosci za wady sprzetu czyli nei
    > mozesz zglosic po zakupieniu roszczen z tytulu rekojmi to i dlaczego
    > komisant ma odpowiadac za to co jest w srodku.
    > A po drugie dlaczego niby komisant mialby cokolwiek kasowac z dysku. Skoro
    > nie jest wlascicielem sprzetu.,

    Oswiadczenie od wlasciciela sprzetu ze zostawia sprzet z zainstalowanym
    oprogramowaniem (wymienic jakie)
    a najlepiej aby zostawil certyfikat, podrecznik, oryginalny nosnik i
    fakture.
    Jezeli nie ma tego niech napisze co ma zainstalowane na kompie, lepsze to
    niz nic.
    Jezli nic nie zostawi to zostaniesz uznany za pasera.

    futrzak