    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oprogramowanie freeware / shareware
    Date: Wed, 26 Feb 2003 13:43:54 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@213.195.173.107

    > Stan teoretyczny - Allegro nie mogło mieć o tym pojęcia więc działało na
    > wyrost.

    A umieściłeś spis programów które są na nośniku (jeżeli licytujesz
    to pewnie tak bo raczej kota w worku nikt by nie kupił).
    Jeżeli tak to być może ktoś się pofatygował i sprawdził,
    bądz wiedział akurat coś na temat licencji jednego z tych programów
    (mówię o pracownikach Allegro).

    >Ale oni są znani z takiej idiotycznej zapobiegliwości a z drugi
    > strony z kompletnej głuchoty i braku reakcji.

    Nie wiem z czego są znani ponieważ jeden raz kożystałem z usług
    i nie narzekam. Ale czy oby to była idiotyczna zapobiegliwość?
    Sam mówisz że było tam kilka programów które nie powinny się
    znaleźć na płatnym nośniku.

    Pozdrawiam

    Darek