  • Data: 2003-10-24 09:17:28
    Temat: Re: Oprogramowanie ???
    Od: "Krzysiek" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wobec powyższych konkluzji mam kolejne dylematyczne pytanko.

    Co w przypadku gdy frima przyjmuje od kogoś program (źródłowy), kompuiluje
    go i zwraca spowrotem
    danej osobie z pisemną zgodą na dalsze komercyjne używanie przez daną osobę.
    Czyto znaczy że nie trzeba mieć kompilatora Delphi za grube pieniądze aby
    stać się
    pełnoprawnym właścicielem oprogramowania jesli dogadam się z jakąs firmą ,
    która to skompiluje go
    na swoim legalnym Delphi i zwróci mi aplikację z adnotacją że mogę robić z
    nią c ochcę?