  • Data: 2002-02-11 16:23:01
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc producenta oprogramowania
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Feb 2002, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Jaka jest odpowiedzialnosc producenta oprogramowania np. ksiegowego?

    Żadna. To znaczy - teoretycznie na zasadach ogólnych, ale jeszcze nie
    widziałem oprogramowania w którym nie zostałaby ona wyłączona (tak można,
    nie wolno jedynie wyłączać odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną
    umyślnie). Po prostu samo życie - nie ma programu bez błędów i nie wynika
    to bynajmniej z niezachowania należytej staranności przez programistów.

    > Kto odpowiada za blednie wyliczone stawki,
    > jesli w licencji na oprogramowanie nie jest to ujete?

    Właśnie zazwyczaj JEST ujęte.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.