  • Data: 2002-04-01 19:37:31
    Temat: Re: Odp: Pilne: Odwołanie do sądu pracy.
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 1 Apr 2002, Mateusz Dr wrote:
    >+
    >+ Użytkownik LukasMWS <L...@i...pl> [...]
    [...wszystko się zgadza...]
    >+ Czy przy zakładaniu tej sprawy muszę coś do sądu wpłacić?
    >+ > (bo chyba się coś wpłaca, przy "pozywaniu")
    >+ nie, w sprawach ze stosunku pracy nie ma oplat

    ...wpisowych. Wiem, że o to było pytanie :) tylko niedawno
    widziałem artykuł w którejś gazecie pt. "niektórzy sądzą
    że W OGÓLE nie ma opłat" - a jak się przegra... to można
    co nieco zapłacić. W tym koszty sądowe.
    Wobec apelu Lukas*a ("co kto jeszcze...") pozwoliłem sobie
    skomentować :)

    Pozdrowienia, Gotfryd