  • Data: 2022-07-28 18:44:28
    Temat: Re: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Jul 2022 18:03:41 +0200, _Master_ wrote:

    > Nic nie ustalili. Adres nadal jest błędny tylko listonosz był kumaty.

    nie wiem, czy nie za bardzo kumaty.
    Jakbys mial jakies popularne nazwisko..

    Albo taki Kotek/Kołek i niewyraznie napisane.

    > Ile razy wcześniej wysyłali wyrok nie wiem.

    No to na co sie skarzysz?
    Ze e-sad wyslal wyrok po 3 miesiacach od wydania,
    czy ze 3 miesiace zajelo mu ustalenie niepoprawnego adresu,
    czy ze Poczta przetrzymala gdzies list 3 miesiace.

    Pisales, ze na jednym pismie dwa rozne adresy ...
    to w koncu kto sie pomylil?

    > Nigdzie nie ma mowy o zmianie wyroku. Ew. o umorzeniu postępowania w
    > wyniku sprzeciwu.

    No ale wyrok na obywatatela Mastera zamieszkalego na ulicy Starej
    zostal wydany.
    Pismo wraca, ze adresat nieznany, sad sprawdza w Pesel, ze Master
    zameldowany na Nowej ... no i mozna zmienic wydany wczesniej wyrok,
    czy nie mozna ?

    > komu? Tobie? ile razy?

    Wszystkim, raz, na samym poczatku.

    > Taki tryb nie jest zły bo zwoływanie ROZPRAWY pod gównianym powodem to
    > marnowanie podatków.
    >
    > Ale do kurwy nędzy we wniosku był NIE ISTNIEJĄCY ADRES.

    > Przecież pecet 386 może takie porównanie zrobić w kilka sekund a soft
    > napisać potrafi gimnazjalista.

    Ale kto mialby sprawdzic, dlaczego i gdzie?

    Jak swiat swiatem, tzn gdzies od 1945, dzialalo to tak,
    ze powod ma ustalic adres, wpisac na pozew, sad tam wysyla
    i dopiero jak poczta pismo wraca, to sie ustala co poszlo zle.

    A nawet nie wiem czy sie dorobilismy jakies krajowej bazy
    adresow/nieruchomosci.

    Jest "TERYT", sa tam miejscowosci i ulice, ale czy sa numery?
    Gminy czy powiaty maja swoje wlasne bazy.
    A przeciez budynki powstaja, czasem sa burzone, numer moze miec
    dzialka nadany, i nie wszystko trafia od razu do bazy.
    a jeszcze sa numery mieszkan w budynkach.
    A ludzie sie przeprowadzaja.

    Natomiast ... moglyby te e/sądy sprawdzac adres zameldowania w PESEL,
    i wysylac kopie dodatkowo tam.
    Albo tylko tam, i niech sie obywatel sam martwi o meldunek :-)

    > STOP. Dlaczego ma być wydany wyrok z nieistniejącym adresem?
    >
    > pozew powinien być ODRZUCONY ze względów formalnych

    Bo mowie - nikt tego nie sprawdza, moze nawet nie ma jak sprawdzic,
    a czesto adres moze istniec, a pozwany tam nie mieszka.
    Listonosz sprawdza.

    J.