  • Data: 2004-04-01 20:16:44
    Temat: Re: Ochrona danych os.
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c4hq36$qqn$1@inews.gazeta.pl...

    > Mysle ze autor pyta o to czy ustawa chroni przedsiebiorcow-os.fizyczne a
    nie
    > o to kto moze przetwarzac dane...

    Autor wypowiedział się nieprecyzyjnie... Szkołę skończyłem 11 lat temu i od
    dnia otrzymania świadectwa szkolnego zakończyłem rozważania typu: "co autor
    miał na myśli" [w nawiązaniu do poezji i dzieł pisanych rymem i wierszem]

    > Do autora:
    > Tak, ochrona obejmuje takich przedsiębiorcow. Mimo tego ze kazdy moze
    takie
    > dane uzyskac bez problemu z Urzedu Gminy...

    Rejestr przedsiębiorców jest z mocy ustawy jawny, tylko nie wiem jakie dane
    są w rejestrze. Domyślam się że jest to miejsce prowadzenia działalności, co
    w większości przypadków przedsiebiorców jednoosobowych jest adresem
    zamieszkania/zameldowania - w takim przypadku nie można ządać ochrony tych
    danych.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl