  • Data: 2021-05-03 19:54:12
    Temat: Re: Obiekty I i II kategorii
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021.05.03 o 19:10, Henryk Hajdan pisze:
    > Skąd zwykły obywatel, turysta, ma wiedzieć, że fotografuje obiekt który
    > jest kategorii pierwszej lub drugiej ?
    >
    > https://www.youtube.com/channel/UCls-R6V4Bnba40-oT0G
    DNNg

    Jestem za tym, aby pozdejmować tabliczki z wszelkich obiektów I i II
    kategorii.
    Może się nie znam, ale jak dla mnie wychodzenie do intruza jest bez
    sensu. Administratorzy ochrony obiektu powinni zrobić audyty co widać z
    ogólnodostępnych miejsc, aby wiedzieć, co widać i co ewentualnie może
    być sfilmowane. W dzienniku służby jedynie odnotować, że był jakiś gośc
    filmujący sprzed bramy. Czy potrzebne im dane osobowe, jeśli nie
    sfilmował niczego tajnego ?

    Tak z ciekawości:
    Gdyby intruz puścił drona nad obiekt chroniony to służba wartownicza
    miałaby podstawę prawną, aby użyć broni palnej w celu zestrzelenia drona ?