    Date: Sun, 31 Jul 2022 09:51:43 +0200
    Subject: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <a...@g...com>
    <PvHBK.245191$MWc5.112676@fx06.ams1>
    <14imobbeehs9p$.12xtvmw6jv5$.dlg@40tude.net>
    <62d7ccc4$0$448$65785112@news.neostrada.pl>
    <tb938d$1jvi$1@gioia.aioe.org> <lV0CK.373615$B0_9.9238@fx13.ams1>
    <62d8e1a6$0$567$65785112@news.neostrada.pl>
    <WVlCK.744486$AS_9.598468@fx12.ams1>
    <62da3920$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    <cNICK.833589$AS_9.370354@fx12.ams1>
    <62db862c$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <71nFK.1031623$i8Z9.679152@fx09.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Jak każde stwierdzenie dotyczące osób, jest jednak różnica pomiędzy
    > powiedzeniem, że nie pochwala się trybu życia rozwiązłych osób, a moja
    > córka się kurwi.

    Nie wiem czemu przypomina mi się stwierdzenie, że lgbt to nie ludzie
    (tylko idologia). Jak wzywa do tępienia wszystkich, co żyją nie tak jak
    jej się podoba, to każdego indywidualnie też. Tak jak ja bym wzywał do
    mordowania żydów, katolików czy murzynów, to przecież nie całej "razy" w
    ciągu piętnastu minut na jednym rynku, tylko po jednym co najwyżej kilku
    na raz (bo więcej fizycznie się nie da, choć był jeden co próbował i
    nawet jednego stosunkowo niewielkiego narodu nie dał rady).

    > ALe, że jest wyjątkowa, to Ty powtarzasz.

    Oczywiście, że jest, bo to dotyczy ich a nie plebsu. A oni są
    pieprzonymi hipokrytami i o tym właśnie piszę.
    > Ona nic takiego nie
    > powiedziała.

    Powiedziała, że tych co się ruchają nieprawomyślnie należy wydalać z
    kraju. Jej córka przytomnie wydaliła się sama:P

    > Tak jak już wcześniej napisałam, pewnie jest jej z jej
    > powodu wstyd ale nie chce palić wszystkich mostów bo to wkońcu jej
    > córka. Ale moze nie znam baby i erdoli te farmazony wyłącznie z przyczyn
    > politycznych, a sama wręcz zazdości córce. Wtedy jest to oczywiście
    > czysta hipokryzja, tylko, że w nieco innym miejscu.

    Tak czy inaczej "to jest wyjątkowa sytuacja" kiedy dotyczny mnie jest
    czystą hipokryzją (mimo że absolutnie zrozumiałą).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!