eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[OSZUSTWO] Zostalem oszukany przez pracodawce - ile moge wyciagnac na drodze sadowej (przynajmniej teoretycznie) › Re: [OSZUSTWO] Zostalem oszukany przez pracodawce - ile moge wyciagnac na drodze sadowej (przynajmniej teoretycznie)
  • Data: 2005-06-20 22:29:46
    Temat: Re: [OSZUSTWO] Zostalem oszukany przez pracodawce - ile moge wyciagnac na drodze sadowej (przynajmniej teoretycznie)
    Od: "amator" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > po pierwsze gostek chyba ma 18 lat i wiedział co robi?
    > podpisywał pewnie jakieś kwity co miesiąc?

    Smieszna sprawa
    Kase od pewnego momentu zaczolem dostawac do reki i zadnych kwitow nie
    podpisuje (moge przeca powiedziec ze w ogole szef nie daje mi kasy, a on nie
    udowodni ze jest inaczej - nie potwierdzam w zaden namacalny sposob ze
    odbieram kase - szef podchodzi i wyklada kase na moje biurko - ja mowie
    dziekuje).

    Tez kiedys pomyslale ze szef jest "troche nierozsadny" bo jak mnie wku.wi (a
    tak jest teraz) to powiem ze dostawalem tylko jakies smiesznie male zaliczki
    po 100 zlotych a on od 2 lat obiecuje ze wyrowna i miarka sie przebrala - bo
    do tej pory tego nie zrobil. Mysle ze to byloby dosc wiarygodne - a serio
    mowie - wszyscy robia wielkie galy jak to opowiadam, ale kwitow zadnych nie
    podpisuje, na konto tez szefu mi nie przelewa...