eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[OSZUSTWO] Zostalem oszukany przez pracodawce - ile moge wyciagnac na drodze sadowej (przynajmniej teoretycznie) › Re: [OSZUSTWO] Zostalem oszukany przez pracodawce - ile moge wyciagnac na drodze sadowej (przynajmniej teoretycznie)
  • Data: 2005-06-20 22:19:41
    Temat: Re: [OSZUSTWO] Zostalem oszukany przez pracodawce - ile moge wyciagnac na drodze sadowej (przynajmniej teoretycznie)
    Od: "albert" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d97cbe$2c4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > racja - to wygląda nieźle.
    >
    > MZ
    >
    > to co napiszę to doleje oliwy do ognia ale co tam
    po pierwsze gostek chyba ma 18 lat i wiedział co robi?
    podpisywał pewnie jakieś kwity co miesiąc?
    więc może się załapać na współudział. jak? tego nie wiem ale dobry adwokat
    będzie wiedział.
    po drugie jak w grę wchodzą duże pieniądze to prościej gostka utopić w wiśle
    i po temacie.
    oczywiście to wszystko są rozważania akademickie bez zastosowanie w praktyce
    ale ciekaw jestem opini innych.
    tak o.