  • Data: 2006-09-19 07:21:22
    Temat: Re: OC - ?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...pl napisał:

    > ze dzis wieczorem (bo od jutra to juz mamy do
    >czynienia z inna data) mam krakse z mojej winy a w PZU bylem za dnia
    >kolo 14 ale na umowie nie ma nigdzie godziny a jedynie data!
    BTW - "mydełko" z ciebie jest prawdziwe ;-)
    Jeśli umowe zawarłeś w dniu dzisiejszym i nie wpisano godziny
    zawarcie, to dniu dzisiejszym pojazd "jest ubezpieczony".

    >Zaloze ze nie jedna osoba juz taki horror przerabiala :)
    Nie zakładaj się, bo poszkodowany i tak skorzysta z UFG, jeśli sprawca
    nie miał ubezieczenia OC.
    Na przyszłości pisz krótko, zadając konkretne pytanie, bo naprawdę
    trzeba zgadywać co masz na mysli.

    --
    Artur Golański