  • Data: 2004-05-30 19:44:48
    Temat: Re: Nowy dowód
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pI> napisał w wiadomości
    news:c9cjlq$ibn$1@news.onet.pl...

    > W każdej bazie danych jest pewna ilość błędów., to jest nieuniknione.
    > Wiarygodność bazy danych zasadza się na odsetku tych błędów. W POLTAXie
    sa
    > one liczone w promilach a w PESEL w pracentach. I na tym polega różnica
    > wartości tych baz.

    Ale kto to liczył i kiedy? Trudno mi się odnieść do POLTAX-u bo korzystam
    sporadycznie. Często adresy tam zawarte są silnie nieaktualne, zwłaszcza w
    odniesieniu do osób fizycznych i małych firm. Nie potrafię ocenić w jakim
    odsetku.

    Natomiast bardzo często korzystam z PESEL i błędy się trafiają, ale na
    pewno nie na poziomie procentów. Chciał bym bardzo, byś tę opinię podparł
    jakimś dowodem.