  • Data: 2022-04-01 08:12:41
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2022 o 21:42, Shrek pisze:

    > Ale załamanie czy nie służby zdrowia nie powoduje ani że wykrywane są
    > wszystkie przypadki ani że na konto covida nie zapisuje się chorów
    > współtowarzyszących. Co do przypadków poszechnie uważa się, że wykrywana
    > jest średnio 1/5-1/3, jeśli chodzi o zgony zaledwie 1/5 to zgony na
    > kowid a nie kowid z chorobami współtowarzyszącymi. Osobiście byłem na
    > pogrzebie osoby z chorobą współtowarzyszącą a mianowicie sepsą... Jak
    > sobie to przemnożysz, to okaże się że "oficjalna" śmiertelność jest
    > przeszacowana o rząd wiekości.

    Ciekawe, że to nie działa w drugą stronę.
    Jak jest mowa o powikłaniach po covidzie, albo o zgonach w trakcie
    covida, to pada pytanie, a skąd wiadomo, że to od covida, po chuj przy
    zawale wpisują covida, skoro to był zawał, przecież wcześniej ludzie też
    umierali na zawały itp., więc śmiertelność na covid jest przeszacowana o
    rząd wielkości.

    Ale jak ktoś umiera, dostaje zawału, ma wylew itp. dzień po szczepieniu,
    to na bank po szczepieniu. Tak jakby wcześniej ludzie nie umierali na
    zawał i nie mieli nagłych wylewów. Jak sobie to przemnożysz, to okaże
    się, że "oficjalne" nopy po szczepieniu są przeszacowane o rząd wielkości.

    Na wszelki wypadek nie wspomnę, że wszelkie rejestry do których zgłasza
    się poszczepienne nopy mają wyraźne zastrzeżenie, że to tylko rejestry
    zgłoszeń jakichś zdarzeń, z których absolutnie nie wynika, że te
    przypadki są na 100% związane ze szczepieniem. Po prostu nastąpiła
    zbieżność czasowa, a to, czy dane konkretne zdarzenie ma faktycznie
    związek ze szczepieniem wymaga sprawdzenia. I to każdego przypadku
    indywidualnie.
    Ale szczepionki są niebezpieczne, ludzie nie umierają od covida tylko na
    sepsę, a szury miały rację.

    Pozdrawiam
    Piotr