  • Data: 2002-12-29 20:15:07
    Temat: Re: Niedziela - godz.6.30 rano
    Od: "wanda kwiekowska" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale niechcący burzę rozpętałam,nie miałam takiego zamiaru.
    Nie spisałam numeru wozu i nikogo nie chcę oskarżać, ten młody człowiek był w
    wieku mojego syna.
    Pewnie Sandra ma rację , ale ja znam swoje prawa,i wiem że nie mam obowiązku
    noszenia przy sobie dowodu osobistego,zresztą w nowych dowodach nie ma już
    wpisu z miejsca pracy
    - czy to znaczy że jak ktoś nie pracuje to już jest podejrzany ?
    - czy jak ktoś o 6.00 rano idzie ulicą( idzie spokojnym krokiem,nie skrada
    się nie ucieka,główną ulicą ,dobrze oswietloną) to znaczy że jest podejrzany
    - może zamiast pracować w niedzielę od 7.00 rano powinnam iść na zasilek dla
    bezrobotnych i spać do południa,pewnie nie spotkałaby mnie wtedy taka przygoda

    Pokazaliśmy im na wyrażne żądanie torbę,ale gdybym nie miała dowodu to
    prawdopodobnie zgodnie z prawem zamiast w pracy znalazłabym się na
    komisariacie na 24 godz. do wyjaśnienia moich personaliów(mają takie prawo
    wiem o tym)

    Sandro piszesz że Policja ma za zadanie ochronę życia i zdrowia obywateli (ja
    też jestem obywatelem tego kraju),ochronę bezpieczeństwa i porządku
    publicznego ,zaprowadzenie spokoju w miejscu publicznym- ze wszystkim się
    zgadzam,ale ja ani jednego z tych punktów nie przekroczyłam,chyba że jest
    jakiś przepis mówiący o tym że nie można chodzić po ulicy o 6.30 w niedzielę
    rano?
    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, i chcę wierzyć że dokąd ktoś nie przedstawi
    mi konkretnych zarzutów jakiegoś czynu mam prawo czuć sie i być traktowana
    jako osoba niewinna ,a nie jako potencjalny winowajca do którego zawsze można
    dopasować odpowiedni paragraf
    Pozdrawiam
    Wanda