  • Data: 2002-12-30 04:44:20
    Temat: Re: Niedziela - godz.6.30 rano
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jeżeli będą wykonywać czynności z zachowaniem pewnej kultury mnie mogę
    > legitymować każdego ranka ...jest mi to na prawde obojetne...

    tobie moze Sandro tak, ale gdyby tak bylo, to legitymowanie Ciebie kazdego
    ranka byloby przekroczeniem uprawnien.

    > niedzielę
    >
    > pewne czynności wykonuje się w celu zapobieżenia przestępstwu a na czole
    > nikt nie ma wypisane kim jest i gdzie podąża ...

    oczywiscie, ze nikt nie ma wypisane na czole. ale juz mowilem, prezentujesz
    dosc dziwny poglad, w mysl ktorego kazdego kiedy sie chce mozna
    legitywmowac, nawet cale miasto po kolei - bo przeciez np. w nocy byl
    rozboj. a i w mysl takiego pogladu to przeciez w kazdym mieszkaniu mozna
    zrobic przeszukanie, bo skoro sprawcy byli np. z miasta x, to w u kazdego
    mieszkanca x zrobmy przeszukanie.

    > oczywiście na przyszłość przy podobnej sytuacji spytaj wprost czy to są
    > czynności rutynowe czy może kogoś szukają ...

    to nie obowiazek Wandy sie pytac, to obowiazek policjantow, by podac powod
    legitymowania. troche Sandro to mylisz:-((( tak wiec jesli nie podali powodu
    legitymowania - juz naruszyli przepisy Rozporzadzenia, ktore wczesniej
    cytowalem.

    > a nie jako potencjalny winowajca do którego zawsze można
    >
    > prócz tego nieładnego "hej" nie wydaje mi się żeby podpasowali jakiś
    > niestosowny art. wzgledem osoby poza § 1 i 17 rozporządzenia dot. trybu
    > legitymowania itd...

    ale nie postapili zgodnie z obowiazujacym ich rozporzadzeniem.I Wanda ma
    racje, ze mogla sie poczuc jak winowajca.

    ssj5