  • Data: 2002-12-30 16:13:26
    Temat: Re: Niedziela - godz.6.30 rano
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aup9f1$fe7$1@news.tpi.pl...

    > no wlasnie, trzeba jeszcze umiec szukac, wiedziec co i gdzie wstawic,
    troche
    > to klopotliwe prawda Expierdzie LeHu Wachadelko?

    Wiedziałem że nie zrozumiesz. A więc tłumaczę.Z twoich wcześniejszych postów
    ( pewność siebie w wypowiadaniu głupot i "jedynie słuszne" interpretacje
    przepisów prawa i agresywne reakcje na odmienne zdanie) można było
    domniemywać że jesteś przytępawym,niedouczonym policjantem.
    Ale na podstawie postów z tego wątku ( brak solidarności zawodowej)
    wyciągnąć można wniosek że policjant z ciebie taki jak z mysiej dupy
    trąba.Co najwyżej jesteś pracownikiem policji,może takim co zaopatruje
    komendę w papier toaletowy lub spinacze? I bankowo nie jestem jedynym który
    takie wnioski wyciągnął na podstawie twoich żałosnych wypocin.No ale kawały
    o policjantach swoje źródło muszą gdzieś mieć;))

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"