  • Data: 2002-12-29 21:46:13
    Temat: Odp: Niedziela - godz.6.30 rano
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wanda kwiekowska <w...@N...gazeta.pl> w wiadomości > wpisu z
    miejsca pracy
    > - czy to znaczy że jak ktoś nie pracuje to już jest podejrzany ?

    myśle,że nie

    > - czy jak ktoś o 6.00 rano idzie ulicą( idzie spokojnym krokiem,nie skrada
    > się nie ucieka,główną ulicą ,dobrze oswietloną) to znaczy że jest
    podejrzany

    myślisz,że jumak nie potrafi mieć pewnego kroku i unika głownych ulic?

    > - może zamiast pracować w niedzielę od 7.00 rano powinnam iść na zasilek
    dla
    > bezrobotnych i spać do południa,pewnie nie spotkałaby mnie wtedy taka
    przygoda

    jeżeli będą wykonywać czynności z zachowaniem pewnej kultury mnie mogę
    legitymować każdego ranka ...jest mi to na prawde obojetne...

    > zgadzam,ale ja ani jednego z tych punktów nie przekroczyłam,chyba że jest
    > jakiś przepis mówiący o tym że nie można chodzić po ulicy o 6.30 w
    niedzielę
    > rano?

    pewne czynności wykonuje się w celu zapobieżenia przestępstwu a na czole
    nikt nie ma wypisane kim jest i gdzie podąża ...

    > mi konkretnych zarzutów jakiegoś czynu mam prawo czuć sie i być traktowana
    > jako osoba niewinna ,

    oczywiście na przyszłość przy podobnej sytuacji spytaj wprost czy to są
    czynności rutynowe czy może kogoś szukają ...

    a nie jako potencjalny winowajca do którego zawsze można
    > dopasować odpowiedni paragraf

    prócz tego nieładnego "hej" nie wydaje mi się żeby podpasowali jakiś
    niestosowny art. wzgledem osoby poza § 1 i 17 rozporządzenia dot. trybu
    legitymowania itd...

    Sandra