eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy › Re: Niedotrzymywanie warunkw umowy przez operatora telefonii komrkowej a zerwanie umowy
  • Data: 2007-11-28 22:50:32
    Temat: Re: Niedotrzymywanie warunkw umowy przez operatora telefonii komrkowej a zerwanie umowy
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości
    news:op.t2il2ihprgp2nr@sempron...
    > Dnia 28-11-2007 o 15:09:43 Ajgor <n...@m...a> napisał(a):
    >
    >> Niestety okazuje sie, ?e ten internet jest delikatnie mówi?c do niczego.
    >> Praktycznie nigdy nie osi?ga szybko?ci zadeklarowanej w umowie,
    >
    > To nie jest predkosc znamionowa, typowa czy srednia... to jest predkosc
    > maksymalna. Fakt, ze "zamula" nie musi sie wiazac z niewywiazywaniem sie z
    > umowy. Nie mozna sie spodziewac, ze gornik na dnie kopalni bedzie smigal
    > na swoim Pentium 66 MHz po internecie z predkoscia 7,2 Mbit/s...

    Nawet jesli sprzedawca go o tym zapewni, ze bedzie na tym sprzecie smigal i
    w takich warunkach?
    Z predkoscia sie zgodze, choc powinno to byc ewidentnie napisane, ze
    predkosc tylko w przypadku pewnych spelnionych warunkow. Ale on pisze, ze go
    rozlacza i to czesto na pare godzin. Nie pisze o braku zasiegu. Tu operator
    dal ciala, bo wiedzac, ze maja np. zbyt mala przpustowosc dalej sprzedaje
    usluge ktora juz nie moze byc jakosci o jakiej sprzedawca zapewnia, co
    wiecej on o tym wie! [sprzedawca].
    To juz jest naginanie prawa.

    >
    >> a do tego bardzo czesto w ogóle nie chodzi. Bywa, ze przez kilkan?cie
    >> godzin dziennie, i tak codziennie.
    >
    > U mnie w mieszkaniu zasieg "3G" bywa raz na jakis czas.... jedna lub dwie
    > "kreski". Wedlug danych polkomtela wcale go tam nie powinno byc. Ba, GPRSa
    > tam nie powinno nawet byc. Sprawdz na stronie plusa czy znajomy znajduje
    > sie w zasiegu HSDPA. Mozesz tez poradzic sprawdzenie transferu w srodku
    > nocy - wtedy, z racji malej ilosci podlaczonych uzytkownikow, powinien
    > chodzic "pelna para".

    Ale o tym powinien byc uprzedzony zanim dokonal zakupu, jesli nie byl a
    zwiodla go klamliwa ulotka/reklama [ulotka/rekama - jest oferta handlowa] to
    jawnie operator go oszukal. Bo jak wspomnaialem wczesniej wiedzial o tym, ze
    nie dostanie nawet 50% tego co kupuje. Operator majac przeciazone linie oraz
    za slaby sprzet powinien przestac przyjmowac nowe zamowienia i zaczac
    inwestowac w rozwoj infrastruktury - ja wiem, ze to utopia i zaden operator
    tego nie zrobi, bolepiej upchac 100 000 klientow na 1 linie i brac kase niz
    ja wydawac. Co nie oznacza, ze nalezy sie z tym godzic.

    > Pozdrawiam, Jasko Bartnik.
    > Adres email: http://www.cerbermail.com/?XGffJlCqWO
    > Nem minden szarka farka tarka, csak a tarka fajta szarka farka tarka.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1