eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy › Re: Niedotrzymywanie warunkw umowy przez operatora telefonii komrkowej a zerwanie umowy
  • Data: 2007-11-29 06:49:19
    Temat: Re: Niedotrzymywanie warunkw umowy przez operatora telefonii komrkowej a zerwanie umowy
    Od: "Ajgor" <n...@m...a> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "swen" napisał w wiadomości
    news:Ygm3j.35734$ib1.9910@newsfe3-win.ntli.net...

    > Z predkoscia sie zgodze, choc powinno to byc ewidentnie napisane, ze
    > predkosc tylko w przypadku pewnych spelnionych warunkow. Ale on pisze, ze
    > go rozlacza i to czesto na pare godzin.

    Z tego, co mi znajomy opowiadal, to mial nawet przypadek, ze internetu nie
    bylo wcale przez 10... dni!!!
    A na koniec dostal rachunek do zaplacenia za caly miesiac. I na pewno nie
    byla to wina braku zasiegu, bo jak po kilku dniach za dzwonil na infolinie,
    to mu powiedzieli, ze byla awaria. I ze niby juz jest usunieta, ale po tym
    telefonie internetu nie bylo jeszcze kilka dni.

    Pozdrawiam.