eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy › Re: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy
  • Data: 2007-11-28 21:27:31
    Temat: Re: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ajgor pisze:

    > I moje pytanie: Czy może zerwać umowę nie płacąc kary z umowy? Czy w razie
    > czego sąd uzna, że zerwanie umowy nastapiło z winy operatora? W końcu oni w
    > ogólenie wywiązują się z umowy, i dosłownie olewają klienta.

    Nie znam orzeczenia sądowego przyznającego abonentowi rację w takim
    przypadku ;-( Podobnie praktyka UKE przychyla się do zdania operatora,
    że brak zasięgu nie jest podstawą do rozwiązania umowy z winy operatora.

    *Podstawą* przed podpisaniem takiej umowy jest sprawdzenie, jak taki
    sprzęt sprawdza się w rzeczywistości ;(

    M.