eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy › Re: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy
  • Data: 2007-11-29 12:41:39
    Temat: Re: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Nov 29, 7:52 am, "Ajgor" <n...@m...a> wrote:
    > Ale tu nie chodzi o brak zasiegu. Chlopak mieszka w centrum miasta, i zasieg
    > ma dobry.
    > Niby laczy sie z internetem, ale po polaczeniu dostaje komunikat, ze
    > "Komputer zdalny nie odpowiada".
    > Czyli polaczenie jest, ale serwery od strony Plusa sie nie komunikuja.
    > I jak pisalem ze wczesniejszym poscie - byl przypadek, ze z powodu awarii
    > nie mial internetu przez 10 dni,
    > a o zmniejszeniu rachunku nie bylo mowy.
    >
    > Pozdrawiam.

    Dzwonic i zglaszac a potem zerwac umowe. Jesli odbierze ich konsultant
    i przyjmie zgloszenie to potwierdzaja ze tego internetu nie ma. I
    potem na tej podstawie napisac pismo ze "W zwiazku z brakiem uslugi w
    dniach zrywam umowe z z powodu niedotrzymania umowy (i tu wstawic na
    co jest umow podpisana)". W tpsie mialem w umowie wyjasnione ze przez
    staly dotep do internetu rozumie sie mozliwosc dostepu do www przez
    klienta. jesli tego nie ma to uslugi ergo brak.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1