  • Data: 2021-04-06 00:13:57
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2021 o 19:52, TomN pisze:

    > Nareszcie się ogarnąłeś. A tu siedzi kilku, i zomowcy tacy jak ty
    > chcą, żeby i ch karać z kw 51, czy jakos podobnie.

    No i co ja mam na to poradzić? Nie wiem nawet, czy tych, czy tych, co
    poza kadrem pląsy po torowisku uprawiają. Po za tym od oceny tego jest
    sąd. Gdybym to ja miał decydować, to tych pod słupem bym nie karał.
    Nawet bym specjalnie się nimi nie przejmował. Chcą, to niech sobie tam
    siedzą. Natomiast tych blokujących ruch bym ścigał za zablokowanie
    ruchu. Właśnie dlatego, ze spokojnie mogą tańce na chodniku uprawiać. A
    tak, to jeszcze jakiś kierowca nie wytrzyma i do nieszczęścia dojdzie.
    Zabije taki kierowca idiotę, a będzie musiał odpowiadać, jak za
    normalnego człowieka.

    I idiotę nie z tego powodu, że nie ma racji protestując, tylko z tego
    powodu, ze próbuje terroryzować pozostałe niezainteresowane tym osoby.

    > Kto oprócz ciebie (i twoich ziomali) zomowcu podnosi, inni pokazują
    > debizlim tego oskarżenia

    Możesz to zdanie tak napisać, żeby było wiadomo, co masz na myśli. Bo
    kilka razy czytałem, ale nijak nie mogę. Pewnie głupi jestem i reszta
    wie, o co chodzi, ale jedną z zasad dyskusji jest, by starać się tak
    wyrażać swe stanowisko, by rozmówca wiedział i rozumiał, a nie domyślał
    się.

    --
    Robert Tomasik