eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie otrzymałem gwarancji › Re: Nie otrzymałem gwarancji
  • Data: 2006-12-07 22:25:10
    Temat: Re: Nie otrzymałem gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 07.12.2006 gasper <n...@m...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@N...ceti.pl> napisał w wiadomości
    > news:MPG.1fe29b09a271240198985f@news.task.gda.pl...
    >> Ile dni mineło od kupna ? Jesli mniej niz 10, to mozesz "zwrocic" ten
    >> kocioł ... no niestety na własny koszt. Ale moze ta perspektywa nakłoni
    >> sprzedawce to jakiejs reakcji.
    >
    > nawet nie musiało minąć bo otrzymał towar niezgodny z umową a gwarancja to
    > istotna część umowy - wystarczy wysłać pismo o odstąpieniu od umowy i gwarancja
    > pewnie sie szybko znajdzie

    Niestety mijasz się z prawdą, pomijając już fakt, że pewnie masz na myśli
    odpowiedzialność wynikająca z ustawy z dnia 27 lipca a nie wiesz czy
    opisana sytuacja dotyczy sprzedaży konsumenckie. A jeśli dotyczy, to może
    co najwyżej na tym etapie złożyć formalną reklamację (lub skorzysztać z
    ww. 10-dniowej możliwości odstąpienia od umowy) w której będzie się
    domagał doprowadzenia do stanu zgodności z umową jedynie poprzez naprawę
    bądź wymianę.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1