eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie otrzymałem gwarancji › Re: Nie otrzymałem gwarancji
  • Data: 2006-12-08 02:13:04
    Temat: Re: Nie otrzymałem gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 07.12.2006 gasper <n...@m...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > news:6vgm44-lnp.ln1@ziutka.router...
    >> Niestety mijasz się z prawdą, pomijając już fakt, że pewnie masz na myśli
    >> odpowiedzialność wynikająca z ustawy z dnia 27 lipca a nie wiesz czy
    >> opisana sytuacja dotyczy sprzedaży konsumenckie. A jeśli dotyczy, to może
    >> co najwyżej na tym etapie złożyć formalną reklamację (lub skorzysztać z
    >> ww. 10-dniowej możliwości odstąpienia od umowy) w której będzie się
    >> domagał doprowadzenia do stanu zgodności z umową jedynie poprzez naprawę
    >> bądź wymianę.
    >
    > 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać
    [..]
    > 4. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani
    [..]

    Robi wrażenie. A teraz zacytuj wyłącznie ten fragment który upoważnia do
    odstąpienia od umowy bez złożenia formalnej reklamacji.

    A przyjmując, że ta wymiana telefonów nią była (pewnie będziesz w stanie
    wykazać jej dowodową skuteczność) i tak nie masz żadnych danych aby
    twierdzić, że sprzedawca nie może zaspokoić tego hipotetycznego żądania
    złożonego w hipotetycznej reklamacji tylko dlatego, że nie odniósł się do
    żądania klienta w czasie o którym nie masz zielonego pjęcie, no chyba, że
    jestes Gasper-wróżka :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1