eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNadpłata do ORANGE › Re: Nadpłata do ORANGE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all
    .nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com
    !peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <60f56904$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <60f56904$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Nadpłata do ORANGE
    Date: Mon, 19 Jul 2021 15:23:16 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 35
    Message-ID: <60f57cc5$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1626700997 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 532 82.143.187.50:51094
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2355
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:812562
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:60f56904$0$538$6...@n...neostrada.
    pl...
    >Pisałem już tu, że dostałem fakturę korygującą na ~85 zł. Gdzieś ten
    >wątek mi zginął, bo usuwam po 7 dniach posty. To stworzę nowy, bo mam
    >ciekawostkę. Może się komuś to przyda.

    >ORANGE nie zwraca nadpłaty samo. Minął miesiąc, więc zacząłem
    >grzebać.

    >Ponieważ nie jestem już klientem ORANGE (nadpłata wynika z
    >rozwiązania
    >umowy), więc zalogować się nie mogę, więc zostaje telefon na 510 100
    >100
    >lub pismo. telefon prostszy. Najpierw bot mnie próbował zweryfikować,
    >ale mu się nie udało. Potem pracownik, ale okazuje się, ze konto jest
    >usunięte i tylko po PESEL może mnie znaleźć. Na koncie miałem
    >nadpłatę
    >~200 zł.

    >Dziwne o tyle, że sobie sami pobierali od wielu lat z rachunku. Ja
    >bym
    >sugerował osobom korzystającym z usług ORANGE kontrolne sprawdzenie,
    >czy
    >na koncie nie ma nadpłaty - nawet, jeśli operator sam sobie z
    >rachunku
    >pobiera.

    Normalna tepsiarsko-korporacyjna kultura z tym zwrotem :-)
    Zwrotow sie nie przewiduje, klient jest do placenia :)

    ... ale skad ta nadplata?
    Nie uwzgledniali jakis drobnych nadplat w poleceniach zaplaty ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1