eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNadpłata do ORANGE › Re: Nadpłata do ORANGE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.
    ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <60f56904$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Nadpłata do ORANGE
    Date: Mon, 19 Jul 2021 15:02:01 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.12.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <60f56904$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <60f577ca$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 185.192.243.253
    X-Trace: 1626699722 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 526 185.192.243.253:51653
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2435
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:812560
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19.07.2021 o 13:58, Robert Tomasik pisze:
    > Pisałem już tu, że dostałem fakturę korygującą na ~85 zł. Gdzieś ten
    > wątek mi zginął, bo usuwam po 7 dniach posty. To stworzę nowy, bo mam
    > ciekawostkę. Może się komuś to przyda.
    >
    > ORANGE nie zwraca nadpłaty samo. Minął miesiąc, więc zacząłem grzebać.
    > Na stronie ORANGE https://www.orange.pl/omnibook/nadplata-na-koncie#
    > opisana jest procedura.
    >
    > Ponieważ nie jestem już klientem ORANGE (nadpłata wynika z rozwiązania
    > umowy), więc zalogować się nie mogę, więc zostaje telefon na 510 100 100
    > lub pismo. telefon prostszy. Najpierw bot mnie próbował zweryfikować,
    > ale mu się nie udało. Potem pracownik, ale okazuje się, ze konto jest
    > usunięte i tylko po PESEL może mnie znaleźć. Na koncie miałem nadpłatę
    > ~200 zł.
    >
    > Dziwne o tyle, że sobie sami pobierali od wielu lat z rachunku. Ja bym
    > sugerował osobom korzystającym z usług ORANGE kontrolne sprawdzenie, czy
    > na koncie nie ma nadpłaty - nawet, jeśli operator sam sobie z rachunku
    > pobiera.
    >
    Odkryłem, że ORANGE pomimo rozwiązania umowy i wysłania faktury
    korygującej, korzystając z udzielonego im pełnomocnictwa, nadal wysyłało
    obciążenia do rachunku. Pobrali sobie za kolejny miesiąc, a w przyszłych
    zleceniach "wisiała kolejna płatność. Powywalałem przyszłe obciążenia i
    zgodę na obciążanie.

    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1