  • Data: 2020-06-14 22:15:51
    Temat: Re: Na temat głosowania
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-14 o 18:42, Shrek pisze:

    > Wstyd to raczej nie. Gorzej że brzydkie słowo na ka mówi że ma być tajne..

    Jak idziesz głosować to pokazujesz dowód podpisujesz się na liście, na
    której jest Twój adres i numer dowodu. Potem na arkuszach stawiasz
    krzyżyk przy swoich kandydatach. Wrzucasz swoje wypełnione karty do
    urny. Na tych kartach nie ma Twoich danych. Czy teraz rozumiesz o co mi
    chodzi?
    Jak zagłosujesz na tego a nie tamtego to chciałbyś, zeby potem się ktoś
    z tej partii na którą nie zagłosowałeś mścił na Tobie?