  • Data: 2006-09-28 00:20:57
    Temat: Re: [NTG] Poprawka Matury 2006
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Smieci *cut*
    > #$@^%$! A ja dopiero zaczynam, dziadku! Jak Ty byłeś w moim wieku, to
    > wstąpiłeś do Werhmachtu! A Twój dziadek był Romem. Tyle historii. Te herr
    > Tiger zasady są zgermanizowane, a moje polskie, z polskiego podwórza,
    > elastyczne i czasem błędne, ale polskie, nie zachodnie.

    Nie mozna sie rozwijac w dol. Moje zasady nie sa zgermanizowane, wywodza sie
    z jezuickiej szkoly rocznika Kolumbow, tak jak moi nauczyciele. Twoje zasady
    najwyrazniej maja korzenie w slawnym juz ze swej niezmiernej swiatlosci
    roczniku '87... Reszcie wycieczek personalnych dam spokoj, bo zle wychowanie
    to juz twoj konik i na tym podworku nie musze ci, pawianie, palmy
    pierwszenstwa odbierac.

    A teraz wysluchaj swojego dzwieku: *PLONK*

    Pozdrawiam,

    Tiger