  • Data: 2003-11-03 11:48:14
    Temat: Re: Myszka Logitech, OEM + wada i brak instrukcji
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i dodatkowa sprawa, czy sprzedawca ma prawo (wydaje mi sie, ze nie)
    > sprzedawac wersje myszki OEM, gdzie na woreczku jest naklejka na ktorej w
    > jezyku angielskiem, jest napisane, ze ww. towar moze byc sprzedawany wylacznie
    > z nowymi komuterami -a ja oczywiscie kupilem ta myszke samodzielnie...

    To ograniczenie dotyczy sprzedawcy - nie jest napisane, że kupowanie
    jest zakazane.
    Mysz "nie-OEM" kosztuje więcej - Twój wybór, czy chcesz dopłacić za
    pudełko i cośtam.

    > oczywiscie abstrachujac od sprzedazy OEM-owej, jak sie orientuje w mysl
    > polskich przepisow taki produkt powinien byc sprzedawany z polska instrukcja.

    Mysz powinna działać po włożeniu wtyczki do gniazdka - instrukcja
    obsługi wyglądałaby: "fit & forget" - podłącz i postępuj zgodnie z menu
    na ekranie. Dostawca spełniłby wymóg prawny, a Ty dopłaciłbyś kilka -
    kilkanaście/dziesiąt złotych za kartkę papieru z nic nie wnoszącą
    informacją.

    "Prawdziwa" instrukcja niezbędna jest tam, gdzie można sobie zrobić
    krzywdę - np. kuchenka mikrofalowa, opalarka do farby (nie jest suszarką
    do włosów).

    Ja mam mysz Samsunga (też optyczna) i najlepiej zachowuje się na kartce
    papieru - może być zadrukowana. Na czarnym biurku i firmowych
    podkładkach głupieje.

    Pzdr: Catbert EHRM